יבוא יצוא עץ בעולם לשנת 2018

כאשר מפעלי הייצור מצליחים לשמור על מחירים תחרותיים בשוק ההולך וצומח התחזיות לשנת 2018 נפתחות עם השקפה אופטימית.

התחזית הכלכלית בעולם נראית חזקה מאוד עבור השנה הבאה. קרן המטבע הבינלאומית (IMF) צופה צמיחה של 3.6% השנה ושיעור צמיחה של 3.7% ל -2019 . עם התרחבות הכלכלה באה ההתרחבות העסקית בצורות של סטארטאפים חדשים ובנייה חדשה מעסקים קיימים. כל אלו הם חדשות טובות לתעשיית העץ.
כאשר יש מגמה כלפי מעלה בבניין התעשייתי, כמעט כל סוגי העצים ומחירם מושפעים. נכון לעכשיו, מחירי העץ משקפים עלייה של 22% מאשר השנה שעברה. בתמורה הספקים חייבים להגדיל את הייצור כדי לעמוד בדרישות השוק, אשר משפיע על שווי שוק של העץ עצמו. בעוד התמחור עלול לרדת מעט כאשר הספקים יהיו מסוגלים לענות על הביקוש, יצרני עצים יהיו יותר שמחים לפצות על הירידה הזו עם גל מכירות חדש.

סחר עץ אירופאי

קיימות ופיקוח על המסחר

כל זה נהדר עבור עסקים בכל מקום, אבל בענף עץ, יש גורם נוסף. גורם זה הינו הקיימות ואיכות הסביבה. אשר כולנו מודעים מאוד להשפעת הכריתה ברחבי העולם על המערכת האקולוגית של כדור הארץ.
באירופה נושא יבוא יצוא, מסחר ו – אספקת עץ עובדים לפי חוקים שונים משאר העולם. כל מפעל המשתתף בתהליך של כריתה וייצור חומרי גלם ומוצרי עץ מחויב בשיתוף פעולה הדוק עם ארגונים סביבתיים כגון איגוד שימור היערות ( ה – FSC ) וארגונים נוספים שכל מטרתם הוא פיקוח על היערות ליצירת קיימות לדורות הבאים. במקומות אחרים בעולם כמו בארצות הברית מסתמכים גם על ארגונים סביבתיים אחרים כמו ה – PEFC, כדי להבטיח כי היערות התעשייתיים מתוחזקים כראוי ומחודשים.
ניהול נכון של יערות אלה הוא קריטי ביותר כדי למנוע כריתת יערות יתרה ולהעצים את אפקט החממה. הייעור מהווה חלק בלתי נפרד משמירה על האיזון הטבעי של החיים הצמחיים ובעלי החיים, וכן על שמירת מקורות הקרקע והמים. להמשך קריאה על קיימות ואיכות הסביבה – לחצו כאן

למידע ופרטים נוספים הצעות מחיר שותפות ייעוץ ועוד.. אל תהססו ליצור אתנו קשר

צרו איתנו קשר - לחצו כאן